Страницы

На допомогу вчителю




              Дай Боже миру!
     
             Ми хочемо жити
        у  незалежній    державі.

                 Ми за мир!







Патріотичне виховання — планомірна виховна діяльність, спрямована на формування у вихованців почуття патріотизмутобто доброго відношення до батьківщини та до представників спільних культури або країни. Таке виховання включатиме розвиток любові до батьківщини, національної самосвідомості й гідності; дбайливе ставлення до рідної мови, культури, традицій; відповідальність за природу рідної країни; потребу зробити свій внесок у долю батьківщини; інтерес до міжнаціонального спілкування; прагнення праці на благо рідної країни, її народу. Має застосовування як у сім'ї та школі, так і в державних і громадських організаціях, засновуючись на впевненості в позитивному ефекті такого ж відношення.




Прикладні фізичні вправи



Методичні рекомендації щодо сучасних вимог до спостереження і аналізу уроків фізичної культури. Ч.1

Основною формою організації навчально-виховного процесу з фізичної культури в загальноосвітньому навчальному закладі є урок.
Саме урок – те місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості. З уроку починається розвиток конкретної школи, з уроку починається розвиток системи народної освіти [5; C. 6].
Сучасний урок – це, перш за все, урок, на якомустворено реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів за визначеними метою та завданнями.
На урок, як складову навчально-виховного процесу, впливають таки чинники:
·         соціокультурні та економічні умови розвитку суспільства;
·         державне замовлення школі на підготовку майбутніх громадян, здатних задовольнити актуальні потреби суспільства;
·         державні стандарти та програми з їхніми цілями та предметним змістом;
·         сучасні педагогічні концепції та технології з їхніми цілями, принципами, організацією навчання;
·         особистість учителя (його стиль спілкування з учнями, рівень фахової підготовки, ступень володіння методичними прийомами та вмінням враховувати психологічні особливості кожного учня тощо).[1; C. 4-7]
Головними вимогами до сучасного уроку фізичної культури є:     забезпечення оптимізації навчально-виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання та здійснення міжпредметних зв’язків;
     забезпечення освітньої, виховної, оздоровчої, розвивальної спрямованості навчального процесу;
     формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами;
     забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до заняття фізичними вправами;
     використання вчителем різноманітних організаційних форм, засобів, методів і прийомів навчання;
     досягнення оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я. [7; C. 6]
Урок, як і інші форми занять фізичними вправами має три частини –підготовчу, основну і заключну. [3; C. 133]:
Підготовча частина (8 – 12 хв). Обов’язковим елементом повинен бути організований початок уроку: шикування, рапорт, повідомлення завдань, стройові та організовуючі вправи. Центральне місце в початковій стадії уроку займає функціональна підготовка організму до майбутньої основної діяльності. Це досягається за допомогою легко дозованих вправ, що не потребують тривалого часу на підготовку і виконання. Зміст підготовчої частини уроку повинен бути узгоджений з основною діяльністю.
Основна частина (28 – 32 хв) включає спеціальні та підготовчі вправи: біг, стрибки, метання, спортивні ігри. Досягнення головних цілей уроку здійснюється в його основній частині. Вона має кілька підрозділів. Найбільш складні завдання, пов’язані з оволодінням нового матеріалу, вирішують на самому початку основної частини уроку. При цьому слід дотримуватись такої послідовності в постановці завдань: ознайомлення, деталізоване розучування, удосконалювання.
Заключна частина (3 – 5хв) містить вправи для приведення організму в стан спокою: повільний рух, вправи на розслаблення, гра на увагу. У цій частині уроку слід забезпечити спрямоване, поступове зниження функціональної активності організму (для чого підбираються легко дозовані вправи), підбиття підсумків, домашнє завдання та організований вихід з місця занять.
Побудувати урок правильно і педагогічно грамотно – значить насамперед найбільш раціонально використовувати відведений для нього час. Організація уроку повинна починатися ще до заняття. До неї входять: дотримання порядку на місцях перевдягання, підготовка та перевірка спортивного обладнання, інвентарю, виконання черговими своїх обов’язків, тобто формування попередніх умов. Гарна підготовка до уроку визначає високий рівень його проведення – створює позитивний емоційний фон, що сприяє більш інтенсивній і плідній роботі [2, С. 103; 6, С. 71].
Звертаємо вашу увагу, що урок з фізичної культури повинен вирішувати питання збереження здоров’я учнів, тому медико-педагогічний контроль за фізичним станом учнів є невід’ємною частиною навчально-виховного процесу.



Методичні рекомендації з викладання предметів на новий 2015-2016 навчальний рік 
http://volnovaxametod.ucoz.ua/dokumentyu/metod_rekomendacii_do-2015_2016n_roku.docx

Комментариев нет:

Отправить комментарий