Страницы

воскресенье, 12 января 2020 г.

Участь у Web-марафоні "Спорт заради розвитку" . Web-марафон за номінацією Командоутворення.

Участь у Web-марафоні "Спорт заради розвитку" . 

Web-марафон за номінацією командоутворення.
Підтримайте та проголосуйте за своїх діточок, адже вони у нас найкращі!
Кожне заняття фізичної культури у загальноосвітньому навчальному закладі має свою специфіку та використовується з певною метою. Досить важливе місце у структурі займає підготовча частина заняття, яка й визначає ефективність наступного етапу уроку. Заняття фізичної культури мають багато характеристик. Кожна з яких може бути покладена в основу їх класифікації.
Проблеми здоров'я в сучасному світі в числі пріоритетних завдань суспільного і соціального розвитку, що зумовлює актуальність теоретичної і практичної її розробки, необхідність відпрацювання методичних і організаційних підходів до збереження здоров'я, його формування і розвитку.
На даному етапі роботи було використано нестандартне обладнання на заняттях фізичної культури, яке виявио вплив на різні показники фізичного розвитку, що має величезне значення для вибіркового тренування фізичних якостей, виправлення дефектів м’язового розвитку - часткова реабілітаційна діяльність.
Учителю фізичної культури потрібно оцінювати не лише загальний рівень фізичного розвитку учня, а й особисті його особливості, вчасно коригувати навантаження для гармонійного розвитку слабких груп мязів або якостей.
Нестандартне обладнання якраз й надає інструмент для цього. Є можливість підібрати інвентар та вправи на ньому для розвитку сили, витривалості, швидкості реакції тощо. 
Отже, доцільність використання альтернативного обладнання в програмі фізичної культури доведено. Таким чином, використання нестандартного спортивного обладнання дозволяє створити необхідні умови для реалізації індивідуального, диференційованого підходу в навчанні, підвищити рівень пізнавальної активності учнів, забезпечити комфортні умови для всебічного розвитку особистості, сформувати потребу в культурі рухів, оптимальному фізичному розвитку і міцне здоров'я.
Нестандартне спортивне обладнання зручно і легко застосовується, прищеплює інтерес і любов до уроку, знімає психологічний бар'єр. Учні дбайливіше ставляться до інвентарю, підвищується щільність заняття, підвищується якість навчання. Так само при використанні такого обладнання відбувається вплив на формування інтересу на уроках фізичної культури. Відбувається задоволення інтересу, який може зміцнюватися, розвиватися, ставати більш глибоким і різнобічним. Інтерес, таким чином, є постійним каталізатором енергії людини: він або полегшує виконання діяльності, або стимулює вольове зусилля, допомагає виявляти терпіння, завзятість, наполегливість, сприяє цілеспрямованості.
І при цьому наші учні працюють на уроках заради свого фізичного вдосконалення. З використанням нестандартного обладнання у учнів починає формуватися інтерес до уроків фізичної культури.
Кожне заняття фізичної культури у загальноосвітньому навчальному закладі має свою специфіку та використовується з певною метою. Досить важливе місце у структурі займає підготовча частина заняття, яка й визначає ефективність наступного етапу уроку. Заняття фізичної культури мають багато характеристик. Кожна з яких може бути покладена в основу їх класифікації.
Проблеми здоров'я в сучасному світі в числі пріоритетних завдань суспільного і соціального розвитку, що зумовлює актуальність теоретичної і практичної її розробки, необхідність відпрацювання методичних і організаційних підходів до збереження здоров'я, його формування і розвитку.На даному етапі роботи було використано нестандартне обладнання на заняттях фізичної культури, яке виявио вплив на різні показники фізичного розвитку, що має величезне значення для вибіркового тренування фізичних якостей, виправлення дефектів м’язового розвитку - часткова реабілітаційна діяльність.Учителю фізичної культури потрібно оцінювати не лише загальний рівень фізичного розвитку учня, а й особисті його особливості, вчасно коригувати навантаження для гармонійного розвитку слабких груп мязів або якостей.Нестандартне обладнання якраз й надає інструмент для цього. Є можливість підібрати інвентар та вправи на ньому для розвитку сили, витривалості, швидкості реакції тощо. Отже, доцільність використання альтернативного обладнання в програмі фізичної культури доведено. Таким чином, використання нестандартного спортивного обладнання дозволяє створити необхідні умови для реалізації індивідуального, диференційованого підходу в навчанні, підвищити рівень пізнавальної активності учнів, забезпечити комфортні умови для всебічного розвитку особистості, сформувати потребу в культурі рухів, оптимальному фізичному розвитку і міцне здоров'я.Нестандартне спортивне обладнання зручно і легко застосовується, прищеплює інтерес і любов до уроку, знімає психологічний бар'єр. Учні дбайливіше ставляться до інвентарю, підвищується щільність заняття, підвищується якість навчання. Так само при використанні такого обладнання відбувається вплив на формування інтересу на уроках фізичної культури. Відбувається задоволення інтересу, який може зміцнюватися, розвиватися, ставати більш глибоким і різнобічним. Інтерес, таким чином, є постійним каталізатором енергії людини: він або полегшує виконання діяльності, або стимулює вольове зусилля, допомагає виявляти терпіння, завзятість, наполегливість, сприяє цілеспрямованості.І при цьому наші учні працюють на уроках заради свого фізичного вдосконалення. З використанням нестандартного обладнання у учнів починає формуватися інтерес до уроків фізичної культури.
https://www.facebook.com/groups/442392799743938/permalink/451799938803224/

Комментариев нет:

Отправить комментарий